نەوزادی موهەندیس : چارەسەر … باهەموومان ببین بە پارتی .

کلیک بکەرە سەر وێنەی نوسەر دەگەیت بە ئەرشیڤەکەی

ئەرک نەبێت، کلیک بکەرە سەر سمبولی فەیسبووک، ئەم بابەتە بنێرە سەر بەشەکەت

ئەوەی تێبینی دەكرێت لەهەرێمی كوردستاندا هەر لەدوای سەركەوتنی ڕاپەڕینی ساڵی 1991ی گەلەكەمان و دەرپەڕاندنی هێز و دام و دەزگاكانی ڕژێمی بەعسی صدامی لە كوردستاندا و دواتر هەڵبژاردنی پەڕلەمانی كوردستان و دامەزراندنی حكومەتی هەرێمی كوردستان و ڕاگەیاندنی فیدڕاڵی و چەسپاندنی تاڕادەیەك دیموكراسی و ئازادیەكانلەساڵی 1992دا .. هەمیشە هێزە سیاسیەكان و شۆڕشگێڕانی شاخی دوێنێ‌ و حوكمڕانانی ئەمڕۆی دەسەڵاتی شار ، هەمیشە دڕدۆنگ و ناتەبا و لەململانێیەكی شاراوە و نهێنی دژ بەیەكدا بوون ، هەموانیان پشتئەستوور بەشەرعیەتی شۆڕشگێڕی و هێز و بازووی سەربازی و پێشمەرگانەیانەوە دەنازین و هیچ كامیان ڕۆژانی براكوژی شاخیان لەبیر نەكردبوو و لەهەست و نەستیاندا هەمیشە ئامادەگیان هەبوو و لە فورسەتێك دەگەڕان كە هەلیان بۆ هەڵبكەوێت و پەلاماری ناحەزانی دوێنی و برا دەسەڵاتی ئەوڕۆیان بدەن و تۆڵەی ڕابووردوو و ئێستشیان لێبكەنەوە .
ئەوەبوو تەنها یەك ساڵ بەسەر تەمەنی پەڕلەمان و حكومەتی هەرێمدا تێپەڕ نەبوو شەڕی براكوژی نێوان حسك و پارتی و پارتی گەل ڕوویداو دواتر شەڕی یەكێتی و بزوتنەوەی ئیسلامی ڕوویدا و دواتریش لە 1/5/1994دا شەڕی بەناوبانگ و دووردرێژی ناوخۆی یەكێتی و پارتی ڕوویداو ماوەی 4 ساڵی ڕێكی خایاند ..
بەم شێوەیە هیچ هێزێكی شۆڕشگێڕی شاخ نەما كە دەستی بەخوێنی نەوەكانی گەلەكەمان سوورنەبوبێت و بەشداری شەڕی ناوخۆی نەكردبێت بە بچوك و گەورەیانەوە .. شەڕی ناوخۆ كارەساتێكی جەرگبڕ بوو بۆ ئەو ئەزمون و دەسەڵاتە نوێیەی كوردی ، وڵاتی وێرانتركرد و زۆرترین ژمارەی ڕۆڵەكانی كردە قوربانی و ئابوری و سیاسەت و بازاڕ و بازرگانی و كۆمەڵایەتی وڵاتی تێكدا و ناو ناوبانگی كورد و مەسەلەكەیان بچوككردەوە .. كارەساتی 31ی ئابی 1996 و پەلكێشكردنی ئێران و توركیاشی لێكەوتەوە .
لە ئێستاشدا و دوای ئاشتبونەوەی هەردوولای یەكێتی و پارتی و پێكەوەنوسانەوەی بەزۆر و ڕووكەشی پەڕلەمان و حكومەتی هەرێم (( تەنها بەناو )) ، ئەوەتا بۆ ماوەی 17 ساڵە نیاز و نیەتی پاك نابینرێت لەنێوان هیچ هێزێكی سیاسی كوردستاندا بۆ كاركردنی پێكەوەیی و یەكتر قبوڵكردن ، ئەوەتا پارتی ماوەی 2 ساڵی ڕێكە لەوەتەی كابینەی 8ی حكومەتی هەرێم پێكهاتوە ڕۆژ بەڕۆژ میلەتی ڕووبەڕووی بێ‌ موچەیی و بێ‌ پارەیی و قەیرانە یەك لەدوا یەكەكان كردۆتەوە بۆتە هۆكار و مایەی تێكچوون و شڵەژانی دۆخی سیاسی و ئابوری و سەربازی و كۆمەڵایەتی و هەموو دەسكەوت و ئەزمونی 24 ساڵەی حوكمڕانی كوردی خستۆتە مەترسیەوە بەوەی كە سیاسەتێكی هەڵەی نەوتی و ئیدارەیی پیادە كردوە و دەستی لەگەڵ حكومەت و هێزە ناوچەییەكان تێكەڵكردوە و بەشێوەیەك لە شێوەكان لەگەڵ داعش و هاوشێوەكانیدا هاوكار و نەرمونیانە و بوە هۆی لەدەستدانی شەنگال و خازەر و و گەلێك ناوچەی تری كوردستان ودژی هەموو هەوڵێستێكی كوردانە و نەتەواییانەیە و لەهەر چوار بەشەكەی كوردستاندا دژایەتی بەرژەوەندیە باڵاكانی كورد و كوردستان دەكات .
پارتی بەعەقڵ و بیری تاكە كەسی و بنەماڵەیی بارزانیان بیر دەكاتەوە و پیلانەكان دادڕٍێژێت و بۆتە دەسكێشی دەوڵەتی توركیای فاشیستی و سەروەت و سامان و هێز و توانای كوردستانی ڕادەست كردون و لەبەرانبەریشدا بچوكترین سازش و نەمی نانوێنێت لەبەرامبەر سەركردە و هێزە سیاسیەكان و جەماوەری میلەتەكەماندا و هەموو دەسكەوت و بەرژەوەندیەكانی كردۆتە قوربانی كورسی و دەسەڵات و مانەوەی سەرۆك .
پارتی توشی غروری عەزەمەت و لەخۆبایبون بوە و حساب بۆ هیچ كەس و لایەنێك ناكات و وابیر دەكاتەوە میراتگری هەمووكوردایەتی و شۆڕش و ڕاپەڕینەكانی كوردە و تەنها خۆی و بنەماڵەی بارزانیان دەمڕاست و بڕیار بەدەستی چارەنوس و قەدەری میلەتی كوردن .
پارتی تاكڕەوانە و خۆسەپێنانە مامەڵە لەگەڵ كێشە و ڕووداوەكان دەكات و لەئێستادا بازی هەڵداوە بەسەر هەموو شەرعیەتەكانی پەڕلەمان و حكومەت و یاسا و ڕێساكاندا و بەنیازە بەئارەزوی خۆی پەڕلەمان و حكومەت بەڕێوە ببات و شەریك و هاوبەشی نوێ‌ بۆخۆی پەیدا بكات دوور لە هێزی سیاسیە سەرەكی و كاریگەرەكانی سەڕ گۆڕەپانەكە .
پارتی بەم سیاسەتانەی خۆی تەریك و ڕسوا و پەراوێز خستوە لەڕووی سیاسی و جەماوەریەوە لانی كەم لەم زۆنە سەوزەدا و دڵنیاشم لە زۆنی زەردیشدا گەر وەها نەبێت كەمتر نیە . پارتی تەنها بیر لە بەكارهێنانی هێز و سوتاندنی بارەگاكان و دەمكوتكردنی ڕاگەیاندنەكان و وەدەرنانی چالاكوانەكان دەكاتەوە لە زۆنی زەرد ، كە هەموو ئەم هەڵوێستانە هەڵویستی پارت و سەركردەی توندڕە و تاكڕە و خۆسەپێنن نەك دیموكراسی ئازدایخواز .. پارتی هەمیشە و هەر دەیە ساڵێك ڕووی ڕاستەقینەی خۆی پیشانی نەوە دوای نەوە دەدات كە چەندە دژ بەبەرژەوەندی گەل و میلەتی كوردە .
پارتی جارێك دەست دەداتە نانبڕین و جارێكی تریش كوشتن و بڕین و جاری سێیەمیش پەلكێشكردنی داگیركارانە بۆسەر میلەت و خاكی كوردستان و لەپێناو پاراستنی بەرژەوەندی پارتی و سەركردە و بنەماڵەدا لە دروشم و سەرابی دەوڵەتی كوردیەوە دەگەڕێتەوە بۆ دووئیدارەیی و لەت وپەتكردنی ئیڕادە و ویستی 5 ملیۆن كەس و تەنانەت گەر زۆریشی بۆبێت تەنها بە كوێخایەتی بارزانیش ڕازیدەبێت .
ئەگینا ئەمە چ عەقڵ و مەنتیق و ژیرەیەكە كە پارتێكی تەنها 38 كورسی پەڕلەمان كە نەزۆرینەی سادەیت و نەزۆرینەی ڕەهاشیت ئاوا مامەڵە بە چارەنوسی میلەتەكەتەوە بكەیت و گوێ‌ بۆ هیچ ڕا و پێشنیازێكی مەنتیقیانە نەگریت و هەر سووربیت لەسەر بیرۆبۆچونی تاكڕەوانەی خۆت .
دیارە تەنها چارەسەر لای پارتی بریتیە لە گوێڕایەڵی بۆ پارتی و بارزانی و پێویستە هەمو حیزب و سەركردە و جەماوەریش لەخولگەی سیاسەت و بیر و باوەڕی عەشایەریانەی پارتی بسوڕێنەوە و تەنانەت پێدادەگرێت كە هەموان یەك ڕەنگ و یەك دەنگ بن لەدوای پارتی و بارزانیەوە و بەمانایەكی تر هەموان ببینە پارتی و كۆیلە و گوێڕایەڵی پارتی و بارزانی و ئیدی ئەوكات هیچ كێشەیەك نامێنێت ، قەیرانەكانی موچە و بودجە و ئاو و كارەباو سوتەمەنی و هەمووی چارەسەر دەكرێت ،بەڵام ئازادی و دیموكراسی و ڕای جیاواز سەردەبڕێن و بونیان نامێنێت و هەموان زەردپۆش و بیرتەسك و بنەماڵە پەرست و كۆیلە ئاسا ژیان بەسەر دەبەین و پارتیش هەر ئەمەی گەرەكە .
كە خۆش بەختانە زۆرینەی زۆری جەماوەری هوشیاری میلەتەكەمان ئەمەی قبوڵ نیە و بەو قەدەرە ڕازی نیە و دۆست و دوژمنەكانیش بەوە ڕازی نین و قۆناغ و دۆخە شڵەژاوەكەی كوردستان و عێراق و ناوچەكەش هاوكار و یامەتیدەری ئەو ئاڕاستە و تێز و بۆچونە دواكەوتوە نین . بۆیە دەرئەنجام دەبێت پارتی و بارزانی گوێ‌ بەزۆرینەی ڕای جەماوەر و دەنگی عەقڵ بگرن و بگەڕێنەوە بۆ كاری پێكەوەیی و تەبایی .. ئەگینا خەون و سەرابی دەوڵەتی سەربەخۆی كوردی هەرگیز نایەتە دی. و وەڵامی پرسیارە مێژوویی و ئەزلیەكەش كە بۆ كورد تا ئێستا نەبۆتە خاوەنی دەوڵەتی سەربەخۆی خۆی ؟ بریتیە لە خۆخۆری و گەندەڵی و تاكڕەوی و خۆسەپاندن و خیانەت و براكوژی و بونە كۆیلەی داگیركاران و هیچ كات هۆكارە دەرەكیەكان هێندە بەهێز نەبون كە ببنە ڕێگر لەبەردەم ڕاگەیاندنی دەوڵەتی كوردیدا.ئەوە تەنها كورد خۆی هۆكار بوە .

ئەرک نەبێت، کلیک بکەرە سەر سمبولی فەیسبووک، ئەم بابەتە بنێرە سەر بەشەکەت